Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Goal Oriented and Open Domain Dialogue Management
Vodolán, Miroslav ; Jurčíček, Filip (vedoucí práce) ; Psutka, Josef (oponent) ; Šedivý, Jan (oponent)
Název práce: Goal oriented a open domain řízení dialogu Autor: Miroslav Vodolán Katedra: Ústav formální a aplikované lingvistiky Vedoucí práce: Ing. Mgr. Filip Jurčíček, Ph.D., Ústav formální a aplikované lingvistiky Abstrakt: Tato disertační práce navrhuje nové přístupy k řízení dialogu v dialogových sys- témech. Zaměřuje se na dialogové systémy pracující s omezeným počtem domén (goal oriented dialogue) a systémy pracující v otevřených doménách (open do- main dialogue). V obou případech se snaží zlepšit kvalitu dialogů mezi systémem a jeho uživateli: 1) U goal oriented dialogů vylepšujeme přesnost metod pro odhadování cíle uživatele v hlasových dialogových systémech. Náš přístup omezuje vliv chyb vzniklých při automatickém rozpoznávání řeči (ASR). Využíváme komplexní neu- ronové sítě, které inkrementálně zdokonalují snadno interpretovatelné pravidlové jádro. Vytvořený systém dosahuje několika publikovaných state-of-the-art vý- sledků na veřejných datasetech. 2) Efektivní řízení dialogu v otevřených doménách je náročným problémem, který zdůrazňuje, jak složité je strojové porozumnění přirozenému jazyku. V této práci nabízíme principiální přístupy k vývoji systémů, které pracují s otevřenými doménami. Klíčovou myšlenkou našeho přístupu je využití interaktivního učení dialogového systému z konverzací s...
"Pat a Mat" při výuce fyziky na ZŠ
MADĚRA, Martin
Tato diplomová práce pojednává o zpracování vybraných dílů seriálu "A je to" v rámci interaktivní výuky fyziky na základní škole. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou, popisující oblast motivace a interaktivní výuky a část praktickou, ve které jsou zpracovány video materiály a jejich teoretický rozbor.
Výuka geometrie s podporou programu Elica DALEST se zřetelem na nonverbální komponenty
KAŇKA, Martin
Tato diplomová práce se zabývá aplikacemi Elica DALEST, které jsou součástí projektu DALEST (Developing Active Learning Environment for Stereometry), který má za cíl vytvoření vhodného nástroje pro výuku stereometrie. V projektu Elica DALEST je celkem 13 aplikací, tato práce se zabývá sedmi z nich. Cílem práce je vytvoření materiálu pro seznámení učitelů matematiky s možnostmi jednotlivých aplikací. Tento návod bude vytvořen i ve formě video návodů, které naleznete na přiloženém na CD. Dílčím cílem mé diplomové práce je představit vytvořený materiál učitelům v praxi na základních školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.